Met Cowdenbeath F.C. naar de Schotse top!, KvdM januari, seizoen 2035/2036! |
![]() ![]() |
Met Cowdenbeath F.C. naar de Schotse top!, KvdM januari, seizoen 2035/2036! |
Mar 10 2010, 19:35
Bericht
|
|
![]() Bassie Admin Berichten: 8.922 Sinds: 11-July 06 Van: Wijhe Huid. Game
Cowdenbeath 2035/2036Topic: Klik hier! |
![]() ![]() Hallo allemaal, het is weer tijd voor een nieuwe update. In deze update gaan we het avontuur in de Engelse FA Cup en League Cup behandelen, hopelijk kunnen we dit jaar wat verder komen in de FA Cup. In ieder geval staan we voor beide toernooien weer als grote titelfavoriet op papier, nu moeten we dat alleen nog gaan waarmaken. Natuurlijk verwacht iedereen aan onze kant heerlijke prestaties, maar kunnen mijn spelers wel tegen die druk?. Ik moet zeggen dat ik weer steeds meer plezier krijg in het spelletje FM en dat betekend hopelijk weer snellere updates. Zo af en toe denk ik wel eens aan een overstap naar een andere club in deze game, is het misschien niet leuker om weer met een slechtere club te gaan spelen. Met een team als Manchester Untited is het eigenlijk vrij eenvoudig om alles te winnen, met zo'n rijke voorzitter kan ik eigenlijk elke periode wel de beste spelers naar Old Trafford halen. Maar goed eerst dit seizoen maar eens afspelen en dan zien we wel verder, het kan maar zo zijn dat we de eerst komende 5 jaar nog wel in Manchester zitten. ![]() Vorig seizoen eindigde het avontuur in de zesde ronde van de Engelse FA Cup, dat resultaat moet dit seizoen veel beter. We begonnen in de eerste ronde tegen Sheffield United, een ploeg die normaal in de middenmoot van de Engelse Premier League speelt. Dat we vrij matig begonnen aan de wedstrijd was al snel te zien, we kwamen vroeg op een 0-1 achterstand. Gelukkig wisten we deze achterstand in de tweede helft ongedaan te maken, doordat Ed O'Brien de 1-1 wist te scoren. In de resterende minuten werd er niet meer gescoord, een return wedstrijd moest dus de winnaar gaan uitmaken. Het voordeel was dat in de return alles beter ging, via de Braziliaanse Marcao kwamen wij op een 0-1 voorsprong. Om vervolgens 20 minuten later de overwinning veilig te stellen, doordat O'Brien de 0-2 wist te scoren. Wij gaan door naar de volgende ronde!. In de 4e ronde van de FA Cup, troffen we League one ploeg Sheffield Wednesday. Natuurlijk had deze ploeg geen schijn van kans tegen ons en mocht blij zijn dat er na 90 minuten maar een 0-2 eindscore op het bord stond, onze spitsen hadden namelijk nog veel meer kansen gehad. De vijfde ronde bracht een wat serieuze tegenstander als loting, Blackburn Rovers werd de volgende tegenstander. Binnen 15 minuten wist middenvelder Marcao 2 keer het net te vinden en ons daardoor op een 2-0 voorsprong te brengen, nog binnen het half uur wist O'Brien het duel met 3-0 te beslissen. Blackburn Rovers had deze wedstrijd geen schijn van kans, of wij waren misschien wel veel te goed? Nog 1 ronde moesten we overleven om de halve finale te bereiken, Portsmouth moesten we eerst nog verslaan. In een zeer matige wedstrijd, was het uiteindelijk verdediger Stewart die ons met een kopbal naar de overwinning leidde. De goal kwam 10 minuten voor tijd, dus precies op tijd om het zo maar te zeggen. Subtopper Wigan Athletic mocht het tegen ons opnemen in de halve finale, dat we onze niveau deze wedstrijd niet haalden was al snel duidelijk. Binnen een minuut kwam Wigan op een 0-1 voorsprong, die ze daarna natuurlijk niet meer weggaven. Ondanks het vele meer balbezit van onze kant, wisten we vrij weinig kansen te creëren. De verdediging van Wigan stond gewoon als een blok, een zeer goede prestatie dus van hun kant!. Helaas eindigt hierbij ons avontuur in de Engelse FA Cup, ach ja we kwamen wel weer een ronde verder dan vorig seizoen. Volgend jaar dan maar finale? ![]() ![]() Waar het in de FA Cup in twee seizoenen nog niet echt wil vlotten, wil dat in de League Cup daarin tegen uitstekend. In de derde ronde werd vrij eenvoudig Watford met 0-3 uitgeschakeld, doelpunten kwamen van Ed O'Brien en de middenvelders Shepherd en Vovk. De hooligans van Millwall werden in de 4e ronde natuurlijk helemaal gek toen Manchester United op bezoek kwam, ik geef ze ook een groot gelijk alleen waren ze bij voorbaat toch al kansloos. Pinch-itter Danny Welbeck liet nog maar eens zien, dat hij toch liever een basisplaats heeft. In deze wedstrijd wist hij 3 keer te scoren en ook oud Real Madrid speler Markovic wist het net te vinden. Met als gevolg dat we vrij eenvoudig met 1-4 van Millwall wonnen. Grote rivaal Manchester City werd de tegenstander in de kwartfinale, dit kon nog wel eens een hele spannende wedstrijd gaan worden. De thuisploeg wist via 2 goals van Mendez op een 2-0 voorsprong te komen, vervolgens was het United tijd. Nog voor rust kwamen we via O'Brien en Marcao weer op gelijke hoogte, om vervolgens gelijk na rust de belangrijke 2-3 te scoren. Uiteindelijk werd Gallo met zijn winnende goal uitgeroepen tot man of the match, United bekert door!! In de halve finale mochten we het gaan opnemen tegen Newcastle United, over twee wedstrijden moest beslist gaan worden wie de winnaar werd. In de heenwedstrijd in eigen huis, waren we eigenlijk al zeker van de volgende ronde. Via invallers Stephenson en Welbeck kwamen we op een belangrijke 2-0 voorsprong, vervolgens wist Soner Gencer ook nog de 3-0 te scoren. Op Sint James Park konden we de return rustig aan doen, wel wisten we als eerste het net te vinden. Newcastle deed voor rust nog wat terug door de 1-1 te scoren, alleen was het weer diezelfde Welbeck die weer het net wist te vinden. Uiteindelijk 15 minuten voor tijd was het Genschur die Newcastle United nog op gelijke hoogte bracht, alleen was dit natuurlijk niet meer goed genoeg!! Opdracht was om Chelsea te gaan verslaan in de finale van de League Cup, dit kon nog wel eens een lastige opdracht gaan worden. In de eerste helft wisten beide ploegen niet tot scoren te komen, de tweede helft ging dus beslissend worden. Waar wij veel meer kansen kregen dan Chelsea, wou de bal er gewoon niet in. Gelukkig stond onze verdediging ook goed, waardoor Chelsea niet tot scoren kwam. Weer werd er deze helft niet gescoord en dus moest verlenging gaan bepalen wie nou de winnaar werd, hier wisten wij wel te scoren. In de 108e minuut schoot invaller Danny Welbeck ons naar de overwinning. Voor de tweede maal op rij winnen wij de Engelse League Cup! ![]() Screenshot Finale Uitslag Iedereen weer bedankt voor de reacties en tot de volgende keer -------------------- |
|
|
|
Mar 10 2010, 21:21
Bericht
|
|
![]() Champions League Winner Ereleden Berichten: 1.390 Sinds: 13-April 07 Van: Posterenk Huid. Game
FC VasluiTopic: Klik hier! |
Jammer van de FA Cup maar wel de League Cup gewonnen
-------------------- Un revolucionario verdarero basado en el amor. El amor por el pueblo, la justicia y la libertad - Ernesto "Che" Guevara |
|
|
|
Mar 10 2010, 21:24
Bericht
|
|
![]() UEFA-Cup winnaar Leden Berichten: 412 Sinds: 22-May 09 |
Wederom een mooi seizoen! Doe je goed.
-------------------- ![]() Sig by me |
|
|
|
Mar 11 2010, 12:20
Bericht
|
|
![]() Met mij kun je thuis komen! Ereleden Berichten: 6.831 Sinds: 6-December 04 Van: Schoonebeek Huid. Game
Kaiserslautern |
Jammer dat je dan de onbelangrijke beker pakt. Maar het is wel weer een prijs
-------------------- Ajax: 2009-2012, 3 titels, 1 beker, 1 Johan Cruijff Schaal
Atletico Madrid: 2012 - 2022, 10 titels, 9 bekers, 9 Champions Leagues, 7 Europese Supercups, 9 WK's voor clubs, 10 Spaanse Supercups Kaiserslautern: 2022 - 2029, 2 titels, 1 beker, 2 Europa Leagues, 2 Europese Supercups Newcastle United: 2029 - heden Bondscoach: Ivoorkust, Engeland, Nigeria, Brazilie, Congo, Frankrijk -20, Ghana, Servië, Nederland, Schotland, Turkije |
|
|
|
Mar 11 2010, 13:17
Bericht
|
|
|
Champions League winnaar Leden Berichten: 504 Sinds: 19-September 06 Van: Assen Huid. Game
ChelseaTopic: Klik hier! |
Gefeliciteerd met de League Cup!
Weer een lekker seizoen gedraaid! |
|
|
|
Mar 11 2010, 14:41
Bericht
|
|
![]() ![]() Welkom bij de laatste update van het seizoen 2022/2023, we gaan jullie nu laten zien of het ons weer is gelukt om de Champions League te winnen. De kwaliteit van de selectie is enorm goed en daarom is het ook zeker mogelijk om hem opnieuw te winnen, wel moet de selectie dan zeker scherp blijven. In ieder geval willen we dit seizoen weer gaan genieten van het Europese voetbal, blijkbaar ben ik jullie helemaal vergeten om de Europese Supercup van dit seizoen te laten zien. Helaas kan ik deze screen niet meer openen, wel kan ik jullie vertellen dat ik deze verloor van het Duitse Nurnberg. Helaas dit kan natuurlijk altijd wel eens voorkomen, laten we het avontuur in de Cl maar eens gaan bekijken. ![]() In het begin van de Champions League moeten we altijd even warm draaien, eens kijken of we nu beter konden starten. We werden geloot in een poule met het Oostenrijkse Rapid Wien, het Italiaanse Sampdoria en het Deense Kopenhagen. Normaal gesproken een poule waar je geen problemen van mag verwachten, toch is Sampdoria de verliezende finalist van vorig jaar. We begonnen het openingsduel van deze groep in Oostenrijk, waar de mee gereisde supporters een zeer matige duel voor de kiezen kregen. Uiteindelijk wist Ralf Stoll ons toch nog de 3 punten te bezorgen, deze man heeft jarenlang in Oostenrijk gespeeld en kent daardoor natuurlijk dit veld beter dan de rest van het team. In de tweede wedstrijd tegen Kopenhagen ging het al wat eenvoudiger, met 3 goals van Ed O'Brien en 1 goal van Gallo wonnen we verdiend met 4-0. Het derde duel in deze groepsfase ging spannend worden, komt Sampdoria of Manchester United als poulewinnaar uit de bus. In Italie ging eigenlijk alles mis wat er maar mis kon gaan, Sampdoria was gewoon beter in deze wedstrijd. Helaas wisten wij maar 1 kans af te maken en zo misschien wel verdiend met 3-1 te verliezen, ach niks aan te doen. De return tegen Sampdoria moest beter gaan, eigenlijk moest er nu gewonnen worden. Natuurlijk wist de Engelse international Ed O'Brien weer vrij snel het net te vinden waardoor we op een voorsprong kwamen, jammer genoeg wist Sampdoria uiteindelijk toch nog op gelijke hoogte te komen. Ook onze eerste wedstrijd tegen Rapid Wien ging vrij matig, hier moest de return ook beter gaan. Na 90 minuten stond er een heerlijke 5-0 overwinning op het scorebord, grote match-winner was de Braziliaanse middenvelder Marcao met 3 goals. Door deze 5-0 overwinning op Rapid Wien komen we steeds dichter bij plaatsing voor de volgende ronde. De laatste wedstrijd tegen Kopenhagen ging weer iets minder, we kregen weer volop kansen. Helaas wisten we ze niet genoeg te benutten, waardoor er op het einde een 1-1 eindstand op het scorebord stond. ![]() ![]() Na 6 wedstrijden, waarin we 3 keer wonnen, 2 keer gelijk speelden en 1 keer verloren kwamen we uiteindelijk als 2e uit de bus. Ach naar mijn mening maakt het niet uit of je als 1e of 2e uit de bus komt, uiteindelijk moet je het team waar je tegen moet toch verslaan. Naar mijn weten gaat deze selectie van Manchester nog ver komen, als ze eenmaal zijn warm gedraaid. ![]() ![]() In de eerste ronde rechtstreekse uitschakeling van de Champions League, kwamen we een zeer bekende tegenstander tegen. Niemand minder dan mijn oude werkgever FC Twente werd de tegenstander in deze ronde, diep in mijn hart was ik ze misschien toch liever iets later tegen gekomen. De eerste ontmoeting vond plaats op Old Trafford, hier konden we gelijk een goed resultaat gaan neerzetten. We begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen via Ralff Stoll verdiend op een 1-0 voorsprong, vervolgens was het in de tweede helft O'Brien die het duel met 2-0 besliste. Dit mocht niet meer misgaan, na 2 seizoenen was ik eindelijk weer even terug in het Twente stadion. Gelukkig werd ik nog vrolijk begroet door de vele Twente supporters, we wouden ze een leuke pot laten zien. Weer wisten wij in de eerste helft op een 0-1 voorsprong te komen, Ed O'Brien wist weer eens vrij eenvoudig het net te vinden. Diezelfde Ed O'Brien wist even later voor de tweede keer het net te vinden, waardoor wij verdiend met 0-2 wonnen. Helaas eindigt hier voor FC Twente het avontuur, maar wij bekeren nog even door!. Ook in de kwartfinale van de Champions League kwamen we een zeer bekende tegenstander tegen, dit keer directe concurrent Manchester City. Het afgelopen jaar is de club wat teruggezakt en dat geeft zeker mogelijkheden aan ons. In de heenwedstrijd wisten beide ploegen niet verder te komen dan een 1-1 score, waardoor het in de return beslist gaan worden. Dat mijn spelers op Old Trafford zeer gemotiveerd waren, kwamen de tegenstanders snel achter. Na 90 heerlijke minuten van onze kant, stond er een mooie 4-0 overwinning op het scorebord. Heerlijk om zo een directe concurrent te vernederen, zeg maar dag dag Manchester City!! In de halve finale mochten we gaan aantreden tegen het Italiaanse Inter Milan, dit kon nog wel eens een spannende wedstrijd gaan worden. De heenwedstrijd vond plaats in Italie, hier moesten we gelijk een goed resultaat gaan neerzetten. We begonnen goed aan de wedstrijd en wisten via twee goals van Ed O´Brien op een 0-2 voorsprong te komen, vervolgens wist Inter de spanning weer iets terug te brengen door de 1-2 te scoren. Lang konden ze er niet van genieten, want uiteindelijk was het de Italiaanse Gallo die ons naar de 1-3 overwinning schoot. Met een goed gevoel konden we dus de return ingaan, dit mocht niet meer misgaan. Ook in de return waren wij de vele betere ploeg, Inter kreeg maar zeer weinig kansen. Na een uurtje spelen was het Ed O'Brien die wel het net wist te vinden en ons daardoor naar de finale van de Champions League schoot. Konden we opnieuw de Champions League gaan winnen?, dat moest toch wel een geweldige prestatie zijn. In de finale tegen rivaal Arsenal, was winst zeker mogelijk. Wie anders dan Ed O'Brien werd weer eens de grote match-winner van een partij, in de 18e minuut bracht hij ons op een 1-0 voorsprong. Vervolgens was het Duncan Howard die Arsenal weer op gelijke hoogte bracht. In de rust vertelde ik de spelers dat hier absoluut gewonnen moest worden, wij waren namelijk een stuk beter dan Arsenal. Blijkbaar was Ed O'Brien de enige die deze toespraak begreep, want in de 70e minuut schoot hij ons naar de 2-1 voorsprong. 2 minuten voor tijd bracht hij de fans van Manchester United helemaal in extase, hij wist immers de 3-1 te scoren en daardoor een hattrick te maken. Met als gevolg dat we opnieuw de Champions League won, grote man was Ed O'Brien!! ![]() Screenshot Finale Uitslag ![]() O'Brien, Stoll en Marcao waren dit seizoen de mannen van de doelpunten. Verder waren de prestaties van Conner Ward en Daniel Bohme zeker ook goed te noemen. Een heerlijke selectie, die weer een paar prijzen heeft gewonnen dit seizoen. ![]() Tot het seizoen 2023-2024, iedereen weer bedankt voor de reacties!! -------------------- |
|
|
|
Mar 11 2010, 14:45
Bericht
|
|
![]() Champions League Winner Ereleden Berichten: 1.390 Sinds: 13-April 07 Van: Posterenk Huid. Game
Jah jah weer een prijs he, wordt zo wel erg eentonig
-------------------- Un revolucionario verdarero basado en el amor. El amor por el pueblo, la justicia y la libertad - Ernesto "Che" Guevara |
|
|
|
Mar 11 2010, 16:20
Bericht
|
|
![]() Buitenlandse Top-speler Leden Berichten: 266 Sinds: 28-April 09 Huid. Game Notts Co. |
Gefeliciteerd Bas!! O'Brien
Succes verder in de PL! |
|
|
|
Mar 11 2010, 18:08
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Leden Berichten: 1.223 Sinds: 12-November 07 Huid. Game A.F.C. AJAX Topic: Klik hier! |
Wat een helden team!
Ga zo door -------------------- |
|
|
|
Mar 14 2010, 19:44
Bericht
|
|
![]() ![]() Na wederom weer een succesvol seizoen bij Manchester United is er altijd verbetering mogelijk, als hoogtepunt hebben we al twee keer de Champions League gewonnen. Toch ontbreken ook prijzen als de Europese Supercup en Engelse FA Cup, hopelijk kunnen we die bekers dit seizoen in de wacht slepen. Naar mijn mening is de selectie goed genoeg om dit jaar weer veel prijzen te winnen, met andere woorden er zijn dus niet veel transfers nodig. Deze periode gingen we alleen opzoek naar een jonge talentvolle spits, die over een paar seizoenen kan uitgroeien tot een wereldklasse spits. Omdat Ralf Stoll al de 30 is gepasseerd, is het verstandig om nu alvast een vervanger te gaan zoeken. In de zoektocht naar de opvolger van Ralf Stoll, kwamen we uit bij de Braziliaanse Jorginho Paulista. De 19 jarige spits begon zijn voetbalcarrière bij Guarani, om vervolgens een stapje omhoog naar Fluminense te gaan. Na 4 seizoenen in Brazilie gevoetbald te hebben, besloot hij een avontuur in Argentinie bij Boca Juniors aan te gaan. Hier wist hij in 40 wedstrijden 26 keer te scoren. Een zeer goede prestatie voor een spits, die nog maar 19 jaar is. Volgens de pers staat hij te boek als wonderkind, daarom werd besloten om hem richting Old Trafford te halen. Voor een bedrag van €28 miljoen moet hij over een paar seizoenen de grote held van United worden, ik heb in ieder geval veel vertrouwen in hem!! Jorginho Paulista: Naam: Jorginho Paulista Nationaliteit: Braziliaans Leeftijd: 19 Vorige club: Boca Juniors Gekocht voor: €28 miljoen. Interlands: 2 Interland goals: 0 Gespeelde wedstrijden in carrière: 112 Aantal gemaakte goals: 52 Screen Jorginho Paulista ![]() ![]() Er waren dit seizoen geen uitgaande transfers, alleen de uitleenbeurt van Alan Watt. In de volgende update gaan we beginnen aan het nieuwe seizoen, bedankt weer voor de reacties! Dit bericht is bewerkt door BasJ: Mar 14 2010, 19:48 -------------------- |
|
|
|
Mar 14 2010, 19:46
Bericht
|
|
Heerlijke selectie en wat een held aangetrokken
|
|
|
Mar 14 2010, 19:57
Bericht
|
|
![]() Levende Legende Moderator Berichten: 5.127 Sinds: 4-December 06 Van: Zwolle Huid. Game
Arsenal |
Goede update weer Bas.
Vraag: Heb jij er ook last van dat alle goede regens alleen maar spits zijn? -------------------- ![]() |
|
|
|
Mar 14 2010, 22:45
Bericht
|
|
|
Champions League winnaar Leden Berichten: 504 Sinds: 19-September 06 Van: Assen Huid. Game
goede update Bas
Leuke selectie ook! Succes komend seizoen! |
|
|
|
Mar 15 2010, 17:50
Bericht
|
|
![]() Buitenlandse Top-speler Leden Berichten: 266 Sinds: 28-April 09 Huid. Game Notts Co. |
Mooie regen aangetrokken!!
Team ziet er ook ergg aardig uit,, komend seizoen alle prijzen binnen halen he Bas! |
|
|
|
Mar 15 2010, 18:40
Bericht
|
|
![]() Met mij kun je thuis komen! Ereleden Berichten: 6.831 Sinds: 6-December 04 Van: Schoonebeek Huid. Game
Kaiserslautern |
Heerlijk spitsje Bas
-------------------- Ajax: 2009-2012, 3 titels, 1 beker, 1 Johan Cruijff Schaal
Atletico Madrid: 2012 - 2022, 10 titels, 9 bekers, 9 Champions Leagues, 7 Europese Supercups, 9 WK's voor clubs, 10 Spaanse Supercups Kaiserslautern: 2022 - 2029, 2 titels, 1 beker, 2 Europa Leagues, 2 Europese Supercups Newcastle United: 2029 - heden Bondscoach: Ivoorkust, Engeland, Nigeria, Brazilie, Congo, Frankrijk -20, Ghana, Servië, Nederland, Schotland, Turkije |
|
|
|
Mar 15 2010, 19:26
Bericht
|
|
![]() ![]() Goedenavond allemaal, het is weer tijd voor een nieuwe reactie. Inmiddels stoomt mijn krant bijna af op de 500 reacties en is hij inmiddels 10.000 keer bekeken, daar wil ik jullie zeker voor bedanken!. Het is natuurlijk een hele eer om al zoveel reacties te krijgen, natuurlijk geeft dat een zeer goede moed om door te gaan. In deze update gaan we de eerste 19 wedstrijden van de Engelse Premier League weer behandelen en gaat ook de Community Shield aan bod komen. Hopelijk gaat het ons lukken, om dit seizoen nog meer prijzen naar Old Trafford te halen. Verder zullen we natuurlijk gaan kijken hoe het spitsenkoppel Ed O'Brien en Ralf Stoll het dit seizoen weer gaan doen, gaat nieuweling Jorginho Paulista slagen?. We gaan in ieder geval maar eens aan deze update beginnen, weer veel plezier!! ![]() Onze eerste echte wedstrijd van het seizoen, was voor de Engelse Comminuty Shield. Vorig seizoen wisten we deze beker voor het eerst in 5 jaar weer te winnen, nu konden we hem zelfs 2 keer achter elkaar winnen. In deze finale kregen we Wigan Athletic tegen ons, een ploeg die normaal gesproken nog wel eens van ons kan winnen. We begonnen goed aan de wedstrijd en wisten in de 16e minuut via Stephenson op een 1-0 voorsprong te komen, om vervolgens 9 minuten later via Shepherd de 2-0 te maken. Na de rust wisten we al vrij snel de score te vergroten naar 3-0, verdediger Hutchings wist via een kopbal te scoren. Hierna gaven we de wedstrijd niet meer uit handen, we wisten voor de tweede maal op rij de Community Shield te winnen!! ![]() ![]() Na 2 prachtige kampioenschappen met Manchester United, konden we ons nu gaan opmaken voor het 3e seizoen. Inmiddels hebben we een zeer goede selectie tot de beschikking, dus ik ben er van overtuigd dat het weer moet gaan lukken. We begonnen het nieuwe seizoen in een thuiswedstrijd gelijk tegen aartsrivaal Manchester City, we konden hun op speeldag 1 gelijk al pijn gaan doen! In de tweede helft wisten we via O'Brien op een 1-0 voorsprong te komen, waarna Jorginho Paulista in zijn debuut wedstrijd de 2-0 wist te scoren. Vervolgens deed de Nederlandse Wolter nog wel wat terug voor Manchester City, maar wij wonnen verdiend onze eerste wedstrijd van het seizoen met 2-1. In de wedstrijden hierna wisten we gelijk alweer een goede reeks neer te zetten, maar liefst 8 overwinningen op rij werden er geboekt. Met belangrijke overwinningen op Chelsea en Arsenal, wisten we onszelf al snel weer naar de top van het klassement te wringen. Pas op speeldag 9 leden we onze eerste puntenverlies, wederom wisten we weer eens punten te verspillen tegen Wigan Athletic. Die club mag best als een angst-gener genoemd worden, toch wisten we hier met een gelijkspel weg te komen. Gelukkig wisten we ons in de wedstrijd tegen Stockport weer goed te herpakken, door vrij duidelijk met 6-0 te winnen. Vervolgens ging het tot aan de 2e ontmoeting met Manchester City goed, we wonnen alles weer vrij makkelijk. In de uitwedstrijd bij City, kwamen we helaas niet verder dan een 1-1 gelijkspel. In de laatste twee wedstrijden van de eerste periode, wisten we wel weer te winnen. Grote man in deze twee wedstrijden, was natuurlijk weer Ed O'Brien!! ![]() ![]() Na 19 speeldagen staan wij weer op een prachtige 1e plek, met minder wedstrijden dan de rest staan we vrij eenvoudig aan kop. Alles klopt dit seizoen tot nu toe helemaal, de spitsen scoren vrij makkelijk en ook de verdediging staat beter dan de afgelopen jaren. Hopelijk kunnen we dit de 2e seizoenshelft volhouden. ![]() ![]() Ed O'Brien weet dit seizoen vrij makkelijk het net te vinden in de Engelse Premier League, Ralf Stoll komt er langzaam aan. Hij heeft door wat blessures veel minuten gemist, hopelijk kan hij het gat nog wat dichten. ![]() ![]() De prestaties van Ed O'Brien, Connor Ward, Girolamo Gallo en Daniel Bohme zijn zeer goed te noemen. Daarnaast heeft clubheld Ralf Stoll in 9 wedstrijden ook een zeer goede indruk gemaakt, helaas miste hij wat wedstrijden door blessures. ![]() Hopelijk kunnen we na deze update de 500e reactie verwachten, in ieder geval bedankt weer voor de reacties Tot de volgende keer. -------------------- |
|
|
|
Mar 15 2010, 19:30
Bericht
|
|
![]() UEFA-Cup winnaar Leden Berichten: 412 Sinds: 22-May 09 |
Goed begonnen aan de competitie, en Ed O'Brien
KIU! -------------------- ![]() Sig by me |
|
|
|
Mar 15 2010, 19:31
Bericht
|
|
![]() Europees Sterspeler Leden Berichten: 868 Sinds: 25-August 09 Van: Amsterdam Zuid-Oost Huid. Game
Nottingham ForestTopic: Klik hier! |
de krant van Bas iets waar ik altijd naar uitkijk je hebt een topploeg gecreëerd die alles gaat winnen succes
-------------------- ![]() ![]() --------------------- C'est la vie --------------------- |
|
|
|
Mar 15 2010, 19:52
Bericht
|
|
|
Gaat weer lekker!
Geen verliespartij! GZD |
|
|
|
Mar 15 2010, 20:07
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Ereleden Berichten: 4.348 Sinds: 24-October 07 Van: Utrecht |
Gaat super Bas! Wat een prestaties weer, de eerste prijs van het seizoen is al binnen en de titel ligt in feite al binnen handbereik. KIU
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 10th September 2010 - 20:49 |