FMInside in Football Manager 2010 |
![]() ![]() |
FMInside in Football Manager 2010 |
Feb 7 2010, 13:22
Bericht
|
|
![]() Buitenlandse Top-speler Shoutbox Staff Berichten: 337 Sinds: 24-November 05 Van: Dordrecht Huid. Game Stoke City |
ben trots op mijn prestatie in de jeugd
volgend seizoen doorbraak? blijft leuk om te lezen -------------------- ![]() |
|
|
|
Feb 7 2010, 13:26
Bericht
|
|
![]() Levende Legende Ereleden Berichten: 6.610 Sinds: 9-April 06 Van: Hier! Huid. Game Leeds, Ajax Topic: Klik hier! |
Heb voorlopig nog geen reden om te willen vertrekken. Ik speel veel, presteer redelijk en ben zelfs speler van het jaar van FMI geworden
Mochten Manchester United, Barcelona of Bayern München langs komen dan kan ik dat natuurlijk nog herzien Dit bericht is bewerkt door Michaelinho: Feb 7 2010, 13:31
Reden voor bewerken: sorry Riesj :e
-------------------- |
|
|
|
Feb 7 2010, 14:59
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Ereleden Berichten: 3.802 Sinds: 30-April 06 Van: Hoensbroek Huid. Game
SSC NapoliTopic: Klik hier! |
Mooie eindrangschikking neergezet voor het eerste seizoen in de Eredivisie. Persoonlijk succesje zijn de 3 basisplaatsen in de 2e seizoenshelft waar ik het de eerste seizoenshelft nog moest doen met 1 invalbeurtje. Hopelijk volgend seizoen meer succes voor mezelf en voor het team
-------------------- ![]() ![]() |
|
|
|
Feb 7 2010, 15:01
Bericht
|
|
![]() FMI Legend Moderator Berichten: 7.395 Sinds: 3-April 06 Van: Antwerpen Huid. Game
São Paulo |
Weer amper of niet gespeeld. Jammer...
Dit bericht is bewerkt door Steven: Feb 7 2010, 15:41 |
|
|
|
Feb 7 2010, 15:38
Bericht
|
|
![]() Champions League Winner Ereleden Berichten: 1.390 Sinds: 13-April 07 Van: Posterenk Huid. Game
FC VasluiTopic: Klik hier! |
NIks gespeeld toch maar transfer aangevraagd naar het warme Italië
-------------------- Un revolucionario verdarero basado en el amor. El amor por el pueblo, la justicia y la libertad - Ernesto "Che" Guevara |
|
|
|
Feb 7 2010, 15:41
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Leden Berichten: 1.590 Sinds: 1-July 06 Van: Oss/Tilburg Huid. Game
Cracovia Krakow |
Jammer dat ik niet veel gespeeld heb dit seizoen, 1 basisplaats en 2 invalbeurten
-------------------- ![]() Sig made by Sebastian |
|
|
|
Feb 7 2010, 15:49
Bericht
|
|
|
Lè Ràzz Ereleden Berichten: 8.647 Sinds: 6-February 05 |
Ik ga nog wel lekker in de jeugd. Toch wel jammer dat de jeugdploegen van Noorwegen niet zo geweldig presteren, zou ook wel eens een toernooitje willen spelen.
We winnen ook echt zo'n beetje alle jeugdprijzen -------------------- |
|
|
|
Feb 7 2010, 16:25
Bericht
|
|
|
Champions League winnaar Leden Berichten: 504 Sinds: 19-September 06 Van: Assen Huid. Game
ChelseaTopic: Klik hier! |
Ik heb nog wel aardig wat gespeeld!
Ook EK-21 gewonnen! Gaat goed met ons, ben benieuwd hoe we het doen in Europa |
|
|
|
Feb 7 2010, 21:50
Bericht
|
|
|
Amateuristische FM'er Leden Berichten: 3.444 Sinds: 13-October 05 Van: Nieuw Heeten Huid. Game
Man Utd |
International
FMInside for Champion! |
|
|
|
Feb 8 2010, 21:35
Bericht
|
|
![]() Buitenlandse Top-speler Leden Berichten: 255 Sinds: 17-November 08 Huid. Game
AjaxTopic: Klik hier! |
We doen het boven verwachting, niet verwacht dat we de beker zouden pakken maar natuurlijk wel erg mooi.
Daar hebben we vast wat op gedronken Dit jaar weer zowat alles gespeeld erg mooi. Zouden jullie me alleen in het veld er even op kunnen wijzen dat ik niet meer moet schieten want daar ben ik wel heel erg slecht in zag ik haha. -------------------- ![]() ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bier Hier! Ik Bin En Blief Een Boer! |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:23
Bericht
|
|
![]() Legende Ereleden Berichten: 9.442 Sinds: 11-December 04 Van: Schoonebeek |
5 - FMInside op het hoogste niveau
En wederom is er een half seizoen voorbij, een seizoen waarin we moeten proberen om de Champions League voorronde te behalen en onze beker te verdedigen. Daarnaast het begin van ons Europees avontuur en de mogelijkheid tot een tweede prijs, de Johan Cruijff schaal. Johan Cruijff Schaal De beloning van het behalen van de bekerwinst resulteert naast het spelen van Europees voetbal ook in deelname in de Johan Cruijff Schaal. Kampioen Ajax was de tegenstander in de Arena. Het begon allemaal nog goed voor FMInside, Peter van Dijk toonde aan goed in vorm te zijn aan het begin van het seizoen en opende de score. Voor rust echter een pijnlijk moment, de 1-1 en dat op zo'n cruciaal moment. In de tweede helft zagen we een ander FMI, niet meer overtuigend en het heft uit handen gegeven. Ajax was de bovenliggende partij en had dan ook de meeste recht op de zege. Na de 1-2 hebben we ook geen grote kansen meer gehad. Geen 2e prijs vooralsnog voor FMInside. ![]() Eredivisie Vorig jaar eindigden we op een verdienstelijke 5 positie in de eindrangschikking. De verwachtingen zijn dus hooggespannen en in het begin maakten we die zeker waar. Na 10 wedstrijden konden we naar de ranglijst kijken en zien dat FMInside bovenaan stond, weliswaar met een wedstrijd meer maar die eerste positie was er (Klik). Eind oktober en geheel november kwam er echter een zeer moeilijk programma. We moesten uit naar alle drie de topclubs en verloren helaas alle wedstrijden. Tegen Feyenoord en Ajax konden we lang mee maar uit bij PSV was een flop. Twee rode kaarten, een blessure en 3 goals tegen (Klik). Uiteindelijk moeten we echter over 18 wedstrijden kijken en dan staan we er met een 3e plek gewoon heel goed voor. ![]() Klik op de stand om de wedstrijden en doelpuntenmakers te zien KNVB Beker Als titelverdediger wordt er op je gelet een seizoen later en dus moeten we nu met de druk om zien te gaan. In de eerste rondes hebben we daar echter geen moeite mee gehad. De tegenstanders waren ook niet van een dusdanig niveau dat we bang moesten worden maar je moet altijd maar wel winnen. We staan echter 'gewoon' weer in 1/4 finale, daar komt Groningen naar Schoonebeek. ![]() Europa League Het is dus al zover, seizoen drie en we gaan ons opmaken voor een debuut in Europa. In de laatste voorronde mochten we starten en wel tegen CSKA Moskou. Het begon met een thuiswedstrijd waarin beide ploegen aan elkaar gewaagd waren, het enige verschil zat in één moment. Vagner Love verschalkte Leunk en tekende voor de enige treffer, Akinfeev werd man of the match en dat geeft wel aan dat CSKA het nodige geluk heeft gehad (of gewoon een sterke keeper). We moesten het dus in het koude en natte Moskou gaan doen. Het stond er goed voor met rust, een 1-1 stand en nog maar 10 tegenstanders. Het zou dan ook een spektakel worden de 2e helft, we kwamen snel achter maar scoorde direct tegen. Typisch een moment om er op en er over te gaan, helaas kwamen we echter weer achter. Na een 3e achterstand weg te hebben gewerkt konden we die laatste stap niet meer zetten tegen 10 man. Zo houdt ons bekeravontuur na 2 wedstrijden op, een ervaring rijker en een illusie armer. ![]() Bijzonderheden
Dit bericht is bewerkt door Richard: Feb 9 2010, 19:30 |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:26
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Leden Berichten: 1.638 Sinds: 20-September 08 Van: Zwolle Huid. Game
sc HeerenveenTopic: Klik hier! |
Prachtige update weer! De link van de spelersstatistieken is trouwens dood..
EDIT: Dit bericht is bewerkt door Jesse.: Feb 9 2010, 19:31 |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:29
Bericht
|
|
|
Buitenlandse Top-speler Leden Berichten: 266 Sinds: 9-April 07 Huid. Game ajax |
het gaat in de competite best wel goed. Wel jammer van de wedstirjd tegen CSKA. Maar we worden wel steeds beter en beter. Helaas geen basisspeler, hopen op meer wedstrijden voor de rest van het seizoen. Ben ik gebleseerd geraakt of gewoon basisplaats kwijt? vorige 2 seizoenen was ik basisspeler voor de grootste gedeelte
Kijk al weer uit naar de volgende update Dit bericht is bewerkt door snacksnecker: Feb 9 2010, 19:37 |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:29
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Leden Berichten: 1.590 Sinds: 1-July 06 Van: Oss/Tilburg Huid. Game
Cracovia Krakow |
Ziet er allemaal goed uit voor ons, jammer van de wedstrijden tegen de topteams en de Europa League. Maar CSKA is toch een maatje te groot.
Alleen een maar, ik kan die spelers statistieken niet openen. Mooi nu wel, ik heb meer wedstrijden gespeeld dan elk vorig seizoen tot nu toe, dat biedt perspectief Dit bericht is bewerkt door Michiell: Feb 9 2010, 19:32 -------------------- ![]() Sig made by Sebastian |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:31
Bericht
|
|
![]() Wereld Sterspeler Ereleden Berichten: 3.802 Sinds: 30-April 06 Van: Hoensbroek Huid. Game
SSC NapoliTopic: Klik hier! |
Prachtige update weer! De link van de spelersstatistieken is trouwens dood.. Aangepast Lekkere update weer Riesj, prestaties zijn opnieuw goed alleen jammer van de Europa League -------------------- ![]() ![]() |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:35
Bericht
|
|
|
Champions League winnaar Leden Berichten: 504 Sinds: 19-September 06 Van: Assen Huid. Game
ChelseaTopic: Klik hier! |
Ziet er goed uit.
Ik heb ook al zeventien wedstrijden gespeeld al is mijn gemiddelde niet zo goed. We hebben wel een mooie plek in de ranglijst. |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:36
Bericht
|
|
![]() Champions League Winner Ereleden Berichten: 1.390 Sinds: 13-April 07 Van: Posterenk Huid. Game
FC VasluiTopic: Klik hier! |
Mooie update Richard, Weer geen speelminuten transfer al aangevraagd dus een van de laatste updates wordt dit voor mij lijkt mij zo..., daarnaast het gaat lekker en ben ik wel tevreden over.
Richard nog een vraagje blijf je de spelers die worden getransfereerd wel volgen of niet? -------------------- Un revolucionario verdarero basado en el amor. El amor por el pueblo, la justicia y la libertad - Ernesto "Che" Guevara |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:38
Bericht
|
|
![]() Bassie Moderator Berichten: 8.906 Sinds: 11-July 06 Van: Wijhe Huid. Game
Cowdenbeath 2035/2036Topic: Klik hier! |
Inmiddels dit seizoen alweer 3 keer weten te scoren als centrale verdediger, mijn gemiddelde is ook goed te noemen.
Jammer van het vroege avontuur in Europees verband, maar volgend jaar opnieuw een kans -------------------- |
|
|
|
Feb 9 2010, 19:40
Bericht
|
|
![]() FMI Legend Moderator Berichten: 7.395 Sinds: 3-April 06 Van: Antwerpen Huid. Game
São Paulo |
Het gaat dit seizoen toch al iets beter met mij. Heel veel speel ik nog niet, maar als ik speel doe ik het precies wel goed.
|
|
|
|
Feb 9 2010, 19:41
Bericht
|
|
![]() Levende Legende Moderator Berichten: 5.111 Sinds: 4-December 06 Van: Zwolle Huid. Game
Arsenal |
Ben weer lekker opdreef
Wie is er eigenlijk onze captain? -------------------- ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 9th September 2010 - 02:24 |